Help & Info
Verzending & levering
- Verzending
Wij verzenden met PostNL.
Wij proberen binnen 2 a 3 werkdagen de bestellingen te verzenden. Indien dit langer duurt zullen wij u daarover informeren.
ruilen & retourneren
- Ruilen en retourneren
Ruilen of retourneren is geen enkel probleem! Ben je niet 100% tevreden, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een (of meerdere) artikel(en) zonder problemen aanmelden als retour en vervolgens binnen 14 dagen terugsturen. De kosten voor het terugsturen zijn voor jouw rekening (zie ook verderop deze pagina).
Het retour sturen van artikelen kan enkel wanneer deze voldoen aan onderstaande voorwaarden, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is.
- Flessen zijn ongeopend.
- Artikelen zijn voorzien van aangehechte labels en stickers.
- Artikelen zitten in de originele verpakking.
Wanneer geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden voldoen, bestaat de kans dat er een waardevermindering wordt door berekend aan de klant.
- Aanmelding van de retourzending
In een e-mail naar info@perfectdramshop.nl kun je aangeven welke artikel(en) er retour komen.
Graag hierbij ook de volgende gegevens vermelden: ordernummer, naam, adres, bankgegevens.
Indien u artikelen wenst te retourneren omdat u bijvoorbeeld te veel of een foutief product besteld heeft, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. De kosten hiervan verschillen per transporteur en kunt u raadplegen op de desbetreffende websites.
Retouradres:
Perfectdramshop
Pater Schiphorststraat 22
1827NN Alkmaar
Terug te storten bedragen worden zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na het aanmelden van je retourzending (of herroepen van je bestelling) naar je teruggestort of op de factuur verrekend bij achteraf betalen (wij mogen wachten met terugbetalen totdat de artikelen retour zijn ontvangen). Retourneer je de hele bestelling, dan storten wij de aankoopwaarde inclusief de bezorgkosten terug.
FAQ
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij verzenden met PostNL.
Wij proberen binnen 2 a 3 werkdagen de bestellingen te verzenden. Indien dit langer duurt zullen wij u daarover informeren.
Hoe kan ik iets retourneren?
In een e-mail naar info@perfectdramshop.nl kun je aangeven welke artikel(en) er retour komen.
Graag hierbij ook de volgende gegevens vermelden: ordernummer, naam, adres, bankgegevens.
Indien u artikelen wenst te retourneren omdat u bijvoorbeeld te veel of een foutief product besteld heeft, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. De kosten hiervan verschillen per transporteur en kunt u raadplegen op de desbetreffende websites.
Retouradres:
Perfectdramshop
Pater Schiphorststraat 22
1827NN Alkmaar
Terug te storten bedragen worden zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na het aanmelden van je retourzending (of herroepen van je bestelling) naar je teruggestort of op de factuur verrekend bij achteraf betalen (wij mogen wachten met terugbetalen totdat de artikelen retour zijn ontvangen). Retourneer je de hele bestelling, dan storten wij de aankoopwaarde inclusief de bezorgkosten terug.
Hoe kan ik mijn order volgen?
Zodra de bestelling klaar is en verzonden wordt krijg je via de mail een track and trace code van postnl.